Duktiga jag

God förmiddag!

Jag har precis ätit en tallrik med fiberhavregrynsgröt och innan det var jag ute på en liten promenad med hunden. Känner verkligen att jag kommer att lyckas denna gången.. nu är det jag som gäller för hela slanten! Jag ska gå ner 10 kilo till min födelsedag den 27 mars... det borde väl  inte vara så himla svårt? Det är ju mer än 7 ½ månad alltså lite mer än ett kilo i månaden.. Men nu har jag inte min annepanne som kan skälla på mig om jag försöker fuska!! <3

Idag så ska jag ut och springa vid halv ett ungefär för då är nog gröten borta.... Sen är det dusch och efter det lek med Albin på gården!

Nu måste jag diska innan days börjar!


Kommentarer
Postat av: kii

va duktig du är som ska ut och springa...

själv sitter man i skolan och tenta pluggar.. inte lika aktivt men minst lika viktigt:p

ut och spring lite för mig med.. pusss

2009-08-05 @ 12:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0