Hothothot

Skit vart kom värmen ifrån? Man svettas ju nästan bort!  Hahaha

Idag har vi varit på släktträff, vi var ca 170 pers där! Kul! Min morfars farfar släktforskade på 50-talet och han hittade släkt ändå tillbaka till 1500-talet och den första släktträffen var 1959.. Alltså var det 50-årsjubileum! Nice! Kan fixa en bild nån dag kanske! Jag heter Greta 312.344.11, ahahah i släkten, alla härstammar från ett par som  fick elva barn varav sju överlevde till vuxen ålder och Greta var det tredje barnet därav en trea i början av mitt nr.. den sista ettan står för att jag är det första barnet till min mamma!

Intressant??     Jag tycker faktiskt det, men kanske inte för alla..

Imorgon ska vi upp till Tollered för att först passa mina kusiner Elin och Hugo sen ska deras föräldrar min faster Camilla och hennes Kristian bjuda  oss på middag! Tror det blir grillat...

Men innan det ska babe med sin pappa och hämta i burarna med krabbor.. Nice att få krabba.. Mumma!

Just nu tittar jag på  sommarkrysset!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0