J*vla skit

Den ända dagen på hela veckan som man har planerat något och då vaknar man klockan 10, fan vad bra då!!
Aja ska inte träffa elin förrän klockan halv tolv ändå, så det är ju ganska lungt!

Igår eftermiddag/kväll åkte vi med babes kompis för att köpa bil, en primera, säger inte mig  så mycket, den var inte så jätte fin men han gav bara 4 tusen så man kanske inte kan vänta sig så mycket! haha, den här killen Emil har inte haft örtkort så länge och han har inte kört så jätte mycket bil sen han fick det så vi skulle ju åka med på premiärturen, och faan vad jag höll i mig och SKREK!! vi åkte in till stan, Gbg, kultur kalaset är i full gång om man säger så och det var ganska mycket folk, jag trodde att vi skulle köra på nån... det kändes jätte barnsligt men det var lite kul också måste  jag erkänna.. han tvärbromsade hela tiden och speciellt framför övergångsställen så att däcken tjöt... en gång så svängde han så kraftigt i för hög fart att det blev sånt tjut som det blirpå filmer typ...

Rädd var jag hahah....hahahha..  Idag ska jag iaf följa med elin in till stasn för att hjälpa henne  hitta en klänning till ett bröllop... hm...

Kanske skriver innan jag åker! baci

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0