Vad händer?

Vaknade självklart innan 6 idag, just bara för att det är min sista lediga dag innan jobbet börjar! Fan vad nice...  Som jag skkrev i tidigare inlägg så åkte jag och babe och impulsköpte en ny laptop, grym är den vill jag lova... Det kanske var datorn som drog, därför jag inte kunnat somna om! Hahaha

Det har inte riktigt hänt så mycket som är  värt att skriva om sen datorn gick sönder, men idag ska det hinnas med en massa!
Jag ska tvätta mellan 10 och 13, jag passar även lufsen som behöver komma ut, ska städa och diska och duscha detta innan  13.. Sen ska jag och elin till skolan för att hälsa på Sofie och kanske lars, våra gamla lärare, elin ska hämta sitt cv också eller något och sen ska vi ta oss en rejäl promenad runt i stort sätt hela partille och sävedalen innan det är dags för mig att gå hem laga mat, packa och kanske hinna hej till älskling! hahha mycket att göra!

Imorgon åker jag hemifrån strax innan 7 och mitt flyg till stockholm går 8.20 det ska bli riktigt spännande ska ni veta!

Just det ja! Igår drack jag kaffe för första gången sen jag slutade röka! men det var inte så jätte gott, kanske ska testa en kopp som jag kokat själv idag bara för att orka med allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0