Flätor-nya grejen

Jag har börjat göra inbakade flätor när jag ska gå och lägga mig, då blir håret sådär snyggt lockigt och man behöver inte hålla på så mycket med det för att få det att se arbetat ut.. Mitt hårtips är alltså att fläta håret när du ska sova, helst ska det varalite fuktigt eller blöt så det blir riktigt ordentliga lockar...

Jag har nämnligen tröttnat på att försöka ha mitt hår rakt, det är ingen idé att försöka, det ser helt fett ut med en gång. nu har jag så långt hår också att det inte gör så mycket, ser långt ut i vilket fall.. Det ända jag önskar nu är att lyckas göra sånna snygga inbakade flätor runt ansiktet! Jag vet att jag redan lagt upp denna bilden idag men jag lägger upp den en gång till för att visa vad jag menar!


Nu ska vi sova snart så jag säger god natt redan nu... Sov så gott så hörs vi imorgon..


Kommentarer
Postat av: Emma<3

Har lagt till dig nu, lägger du till mig nu?:)

2009-07-16 @ 23:09:46
URL: http://justeemma.blogg.se/
Postat av: Camilla

a jag vet jag läste det och blev jätte arg..

2009-07-17 @ 09:26:52
URL: http://camillamakita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0