Jag har blivit GAMMAL!

Nu råkade jag visst hoppa över en dag igen, men det är ju som det är, min största prioritering är inte bloggen just nu.. Jag vill ju bara vara med familjen och babe och ha det mysigt! Igår var vi på Fårösundsmarkand och sedan åkte vi över till Fårö och åkte till Sudesand där jag tyvärr inte badade.. Jag tror jag blivit något gammal eller badkruka jag vet inte vilket! Men när det är kallt i vattnet kan jag bara inte gå i! Förr var det inget problem jag bara sprang i! Hhahhaha jag är gammal! Men nu hinner jag inte skriva så mycket heller.. Ska till Bläse nu och möta upp babe och Jimmie som cyklat dit! Kanske kan uppdatera med lite kort senare, dock har vi inte tagit något än typ men jag kan göra det nu! Saknar er där hemma!

Kommentarer
Postat av: Frida Femling

hihi

2009-07-26 @ 13:49:37
URL: http://bitoffrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0