Jippi

idag blir det bada hela dagen, med svärmor, karro, david och barnen... jag ska sola och ta det lungt, hoppas man får lite färg, vägrar vara en blekfis på brittankonserten! haha

sen vid fyra kommer babe hemoch då ska väl jag ha lagat mat, och sen blir det att åka till kåsjön med honom också,haha han vill alltid bada när han kommer hem men  det förstår jag...

imorgon ska jag till anne vid tolv, och sen kommer nog lisa också jag hoppas det vill ju träffa dem allihopa! och lisa ska ju inte med till brittan heller, menmen, ska bli hur kul som helst att träffa dem igen!

på fredag ska jag vara barnvakt mellan 13.00-17.00 och direkt efter det så ska jag,elin, jazmine och sara åka upp till jazmines land på orust! hel helg med brudarna! vi planerar "bara" att ha med oss 2 boxar ett lock cider och en tequila flaska! haha

Jag tror jag kommer ta med mig datorn! då kan  jag blogga och lägga upp bilderunder helgen! ska dock  leta upp sladden! haha

nu ska jag käka! baci

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0