Kom igen nu

Det skulle ju bli sol idag hade jag bestämt, attans nu kommer jag inte kunna sola och vara iaf nästan lika brun som sara och kikki när de kommer hem från Rhodos imorgon.. Nä okej det ska tydligen regna imorgon med..ingen sol eller d-vitamin för miin del.. Hahaha


Ikväll kl 23.00 ska  jag på Harry Potter med min bror och hans kompis! Nattbio, det har jag inte testat förrut.. Mysigt och kul ska de bli iaf!

Nu ska jag och babe till hans föräldrar, han ska fixa lite med bilen inför Gotlandssemestern och jag ska baka med svärmor.. Får se vad det blir för gott! Jag ska försöka vara en duktig bloggerska idag och updatera med bilder, kanske mobilbloggning eftersom detäntligen funkade igår..

Nu måste jag springa P väntar på mig...

Kommentarer
Postat av: ebba

Bra blogg du har!:D

2009-07-18 @ 11:39:58
URL: http://ebbaeebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0