Orkar inte

Varför är det alltid mitt fel, kan inte någon annan göra det den borde varför måste jag alltid vara den stora personen i alla lägen? Nu får jag tydligen inte blogga och skriva ut mina känslor längre...

Anledningen till att jag bloggar är ju så mina bebisar vet vad jaghåller på med och har planerat och för mig själv så jag kan titta tillbaka på vad jag gjorde den där sommaren efter gymnasiet. Men nej enj, jag för som vanligt inte bestämma själv vad jag ska göra!

Jag ska bli straffad och mitt hjärta ska brista för att jag visar eller säger vad jag tycker istället för att hålla käften som alla andra!                       JA ***** DENNA GÅNGEN SKA DU TA ÅT DIG!

Kommentarer
Postat av: Pia-Lotta

Dina texter är underbara gumman:) jag läser dem med glädje. Kram Pia-Lotta

2009-07-12 @ 21:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0