What I want!

Nu är det så att jag har kommit på en ny grej som jagska göra här på bloggen.. Jag ska med olika inlägg lägga uppsaker som jag vill ha, som jag förälskat mig i osv.  Tanken är att det ska komma med bilder och varför jag vill  ha de sakerna men också priser och var du kan hitta de.. Om det är flera saker med samma nämnare så kommer de i samma inlägg..

Jag kommer också i slutet på varje inlägg ge en ledtråd till vad som kommer i inlägget efter!

Ett tips är att följa mig på bloglovin, eller att hålla koll i allmänt!

Jag kan säga redan nu att detta kommer bli min lilla succé, om några timmar kommer det första riktiga inlägget med WHAT I WANT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0