God morgon!

Nu var det så att jag vaknade mer än en timma innan klockan skulle ringa, nice  att få mer tid till att inte veta vad man ska göra! Precis vad jag behöver... Aja jag får väl passa på att njuta av att vara ledig men jag  uppskattar det inte sådär jätte mycket måste jag säga.. Att vara luspank och bara sitta hemma för man har ju inte råd att hitta på massa grejer hela tiden.....

Denna veckan är dock ganska uppbokad, idag ska jag träffa min faster Camilla i Lerum för att byta min studentpresent och sen ska jag följa med henne hem till Tollered för att ta en fika och då kommer barnen vara hemma också, Elin och Hugo.

Imorn är jag bara bokad för kvällen för att Sara ville att jag skulle komma och äta middag hos henne, så jag kommer nog passa på att greja hemma på dagen..

På torsdag så har jag och Lena(min svärmor) planerat att åka hem till älsklingens syster Anna som hade massa tavlor hon ville bli av med.. Sen ska jag prata med henne om hennes lägenhet i Lunden som jag vill ha! ;)

Fredagen kan se ut lite olika, det beror på om babe jobbar eller inte.. om han inte jobbar så ska vi åka ut med båten till Brännö och ha en romantisk picknic.. Vid fem ska vi ses hos  Kikki som fyller 21 år!  Jag dricker ju inte längre men det kommer bli jätte kul ändå! Kan ju ta bilen då, det är nice...

På lördag ska Denise som är min yngste brors gamla flickvän konfirmeras, så då blir det där hela dagen.. och på söndag vill lilla Alvina att jag ska komma till Onsala igen för att gå på hennes piratkalas! Vi fårse hur det blir med det, har kanske ingen bensin!

Nu ska jag surfa lite...

Kommentarer
Postat av: Anonym

det blir middag imorn då? vad är du sugen på? P.är oxå välkommen, om han orkar efter jobbet.=)

2009-06-09 @ 10:30:38
Postat av: sara

öh. aa, det var jag som skrev det där..hah

2009-06-09 @ 10:31:38
Postat av: Sofie

Ja jätte gärna! Vet inte riktigt.. ja då han orkar nog! Bjuder du då eller;)hihi men när ungefär då? puss

2009-06-09 @ 10:38:33
URL: http://tiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0