Håll liv i tjejgänget

Jag och mina flickor har några saker vi gör för att hålla liv i vänskapen, och inte minst för att ha tid att träffas när alla har sina liv åt olika håll..

Jag, Kikki och Sara har date den sista fredagen varje månad, det spelar ingen roll vad vi gör bara vi är tillsammans...

Kanske inte den snygaste bilden på oss men ändå ;D



Sen har vi våra små sommar-weekends.. Jag, sara, elin och jazmine åker varje sommar iväg till någons land en helg på sommaren, vi åker nästa helg för årets! I år  blir det jazmines land på orust! Lägger upp några  bilder från förra året!




Haha hoppas vi får lika roligt nästa helg som vi hade då!!


Kommentarer
Postat av: Marina

Kul och bra blogg,fina bilder har du också. Ha en underbar sommar i Norberg ! :)

2009-06-24 @ 22:20:14
URL: http://gallerigavelin.blogg.se/
Postat av: martina

åh tack detsamma;D

2009-06-24 @ 23:07:55
URL: http://msandberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej



du har oxå en fin blogg



jag behöver hjälp med min blogg



jag kan ingenting

2009-06-25 @ 00:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0