KnasDröm

Vilka  konstiga drömmar  jag haft inatt! Först var det en jätte knäpp där jag blev sur men jag kommer inte ihåg så mycket av den så vi hoppar över den...  sen började jag drömma om Britney Spears konserten, jagvar där med flickorna men emelie var också med, och hon skulle gå in på en krog i bara 10 minuter och jag skulle stå och vänta på henne utanför vid ett mjukglasstånd... sen helt plötsligt kommer lars och claes (lärarna vi var i berlin med!) och även någon annan lärare och sitteroch pratar med mig... men då ser jag flickorna och går bort till dem och då sitter nästan alla tjejer i klassen där..  jag  sitter först på ett ställe och sen lyfter malin iväg den bänk jag sitter på till  deras bord ist. sen börjar hon sminka sig och eftersom vi sitter ute och det blåste jätte mycket så blåste den iväg.. Haha synd för dig malin!

Jahavad händer idag då? jo först ska jag  titta på days om en timma så innan det blir det  väl bara att äta frukost och städa undan lite och även  kanske surfa runt lite här!  sen ska jag ner till karro o david för attsedan gå till lena (svärmor). klockan 3 ska vi till österhjälpen inte för att jag har några pengar men ändå!

Och nästa vecka är jag Annes och hon är min! hahahaha hårklippning och laxfrossa am i right?! samt lite brittan planering  kanske!!!!

Kommentarer
Postat av: Caroline

=)

Hoppas du får en bra dag ;)

2009-06-24 @ 09:35:46
URL: http://rarron.blogg.se/
Postat av: MISSEXTRA

Vad ska du göra i veckan då?:)

2009-06-24 @ 11:30:02
URL: http://carrosfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0