Konfirmation

Ja då var det dags, igen! Andra konfirmationen på en o en halv vecka typ.. Nice, ja visst det är bra med god mat men det ärlätt att det blir segt i kyrkan.. det var det förra veckan vill jag lova.. Men idag vet jag att de ska göra tre drama och Denise som är konfirmanden ska sjunga solo... det kan bli kul, visste inte att hon var en liten sjungande fågel! Haha..

Denise är min yngste brors gamla flickvän, de är 15 nu men de var tillsammans ca 2 från de var 12.. Men nu verkar det som att  de börjar bli på G igen.. Jätte roligt  tycker jag som verkligen tycker om henne. Nu är det dags att göraiordning mig eftersom vi måste åka om en timma och vi har inte ätit frukost än.. Oops!



Mina små flickor med de vanliga finaminerna på julavslutningen i vintras. Flickor, det är bara 30 dagar kvar!


Kommentarer
Postat av: therese

åh, vilken underbart fin bild du har hittat på oss! :) xD

2009-06-13 @ 12:10:40
Postat av: anne

ja, den var lite speciellt den.

2009-06-14 @ 17:35:45
URL: http://annebertelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0