Mat

Idag ska vi, jag Emelie och Anette åka och storhandla tillsammans.. Tänkte föreslå att vi ska sätta oss på torget och äta en sån go baguette de har där...hihi

Igår var jag och babe och badade med emelie och  robin i näset.. det var väldigt kallt först men sen blev det bättre.. när vi  kom hem vid halv elva så ringde Elin och Veronica och sa att de skulle ta  en öl men glömt sina leg hemma, så jag tog på mig igen åkte till elin och hämtade hennes sen till veronica och sen tankade jag innan jag äntligenkunde  köra ut på motorvägen och vara på väg in..  När jag väl kom in så ville deåka hem istället så då körde jag hem dem..

Knasflickor!! Det var roligt att träffa Veronica, har ju inte träffat henne sen studenten! Nä nu är det dags för frukost!! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0