Mmm

Nu är jag nyss hemkommen från Sara som bjöd mig och babe på middag ikväll. Mysigt;) Hon hade till och med dukat upp flera tallrikar och förrätt, som bestod av bröd, feta och tomat.. Favvo.. hur gott som helst. Till huvudrätt blev det cuornfärssås typ med spagetti och efterrättenstod jag för... Jag gjorde björnbärssorbet tidigare idag.. Allt var jätte gott och det blev mycket prat om allt och inget.. Tack Sara för en jätte trevlig kväll!


Sara för några månader sen när hon valde mjölk till vinet när SPRITEn tagit slut ;)

Kommentarer
Postat av: sara

tack själva. :)

-Varför skulle jag vilja ha mjölk i mitt vin? Var det verkligen inte gott eller var jag redan väldigt onykter?

2009-06-11 @ 16:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0