Regn regn regn

Det bara regnar hela tiden, när kommer sommaren egentligen!? Jag har precis varit ute och promenerat i en timma och det var väldigt skönt trots regnet...

Igår kom betygen och jag är ganska nöjd med dem, de kunde ju vart bättre men jag känner mig verkligen inte missnöjd! Det fanns två kurser som jag inte visste vad jag skulle få för betyg i, men jag fick det bättre jag kunde  gissa på i båda.. VG i Idrott och hälsa B och MVG i projektarbete! nice.. haha..

Nu är det dags att hoppa  in iduschen för snart ska vi fira Kikki! Hörs senare om jag hinner annars imorn bitti!


Ciao!


Kommentarer
Postat av: anne

det fick jag med i dem kurserna :D

2009-06-14 @ 17:36:38
URL: http://annebertelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0