Sommaren är här

Jag blir så glad, det gör inget att jag inte  har något jobb just nu, för det är så himla fint väder!

det blev inte så mycket uppdaterande igår men jag tänkte berätta vad jag gjorde hela långa dagen, och  den var ju ganska lång för jag var ju  vaken halv 6. Jo det började ju med att jag var chafför klockan 7 sen åkte jag och emelie hem till  henne i öjersjö och satt i solen och sen kollade vi lite tv och åt en macka. Framåt förmiddagen börjar jag bli  sugen på att vara med Albin så jag smsar och frågar Karro om jag får sno honom under dagen, o japp det fick  jag.. vi åt glass åkte och badade, hoppade studsmatta och han fick springa naken i trädgården. Sötunge!

Sen på kvällen kollade jag och babe på vänner, lite på Lotta på liseberg (vi bestämde att vi ska in och kolla någon måndag!) och sen tittade vi på Yes man som jag lånade av emelie.

Då ska vi se vad dagen har att erbjuda idag, vet att jag ska städa innan babe kommer, men sen ska jag vara chafför i eftermiddag igen, och jag lovade babe att vi skulle gå och bada när han  slutar jobbet!

Baci

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0