Trött helg

Nu är jag levande igen.. haha, det slutade med att jag drack lite på midsommar ändå, alltså fick vi, jag,babe, emelie och robin sova i vår kombi.. Det var trångt och varmt, menmen vi hade hur kul som helst, går inte att förklara. haha ska försöka förklara den senare delen av kvällen.

Vi festade med emelies pappa och släkt och deras grannar, 40-talisterna dansade och sjöng, de är ju hur grymma som helst... Hahaha.Sen strosade vi över stranden bort till dansbanan där jag trodde det skulle spelas låtar som man  kunde bugga och liknande till men det var som  krogen men utomhus i gräset.. Det var jätte kul, haha.. ett tag innan vi skulle gå hem igen så kommer det fram en liten kille till robin och börjar behandla honom som gudfadern, haha.. han såg hur liten utsom helst under 15 bast, men så frågade jag honom vilket år han var född,  han svarade 93 och sa jag är 16 fyller 18 jag bara ahahhaha och så rättade han sigoch sa att han var 16 men fyller 17.. så jag sa ja visst nästa år ja,han sa JAA, hahaha okej isf så fyller jag 30 om 9 år ja..  hahaha

Lördagen blev ganska seg, vi kom hem klockan tre från åsa och somnade med en gång, sen vaknade vi kl 21 och åt och tittade på "När Sally mötte Harry" på trean, sen somnade vi klockan 23 igen... Men klockan 02 vaknade jagigen i panik fö det lät  som hela hissen ( som är vägg i vägg med vår sänggavel) ramlade ner det brötade hur mycket som helst och så hör jag  hur glas krossas, så det visade sig att ett utav tvättstugans fönster blivit krossat och de har stått och slagit på vår balkong, vi bor på nedersta våningen. Knas

Idag vaknade vi innan nio och  bestämde oss för att åka ut med båten, så vi åkte till operan idag och hämtade babes föräldrar där. när vi var klara med båtåkandet så åkte vi hem till mina föräldrar där min morbror och hans familj också var, så vi har haft en mysig  dag hela dagen..

Imorn ska jagupp halv 6, äta frukost och göra iordning mig, sen ska jag börja gå upp mot öjersjö eftersom jag ska in till sahlgrenska som chafför imornbitti, tänkte ta promenaden innan så jag blir pigg!

Måste prata med Anne också om jag ska komma upp till  henne någon dag i veckan, det känns som vi ska planera in något så det blir av.. Haha

God night, sleep tight, dont let the big bugs bite

Kommentarer
Postat av: anne

hej älskling :) jag vet inte riktigt, ska prata med lukas & så för jag kanske ska med honom upp till lysekil, sen börjar jag ju jobba på onsdag. men dem två veckorna som kommer sedan efter har jag heeelt tomma - ifall det inte löser sig nu i veckan :)



haha klippa? jadu. jag vet inte för jag har aldrig provat, men om du är modig kan jag ge det ett försök? ;)¨



saknar dig! puss <3

2009-06-22 @ 10:55:12
URL: http://annebertelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0