Trötter

Nu börjar jag bli trött, men jag och babe fastnade framför Simon och Tomas.. De är så roliga, haha... Imorgon är det skolavslutning på Porthälla men jag och Elin funderar på att gå dit och hälsa på Sofie, vår elevhandledare de tre senaste åren.. kanske får jag syn på min genom tiderna favvo lärare Lena...

Imorn kväll ska vi fira Kikkis 21 årsdag med grillning, förfest(kanske inte  så mycket för min del då jag föredrar att hoppa över alkoholen ett tag framöver) och femkamp på  Liseberg.. Efter Liseberg blir det säkert utgång men då åker nog jag och ´babe hem för vi har inte pengar eller ork för det ska ju på Denise konfirmation klockan 11 på lördag..

Aja sov gott nu för  det tänker verkligen jag göra, i älsklingens famn!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0