200

Just det det 200e inlägget, känns som man borde skriva något speciellt i det men jag orkar inte..

Det är så himla drygt att sitta på en skola och det kommer inte en enda människa!! Eller jo det har kommit typ 3 och frågat något litet, halv konstigt men annars helt tomt!!

Inte nog med det så ska jag ju åka till nästa skola helt själv, alltså kommer jag vara jätte stressad! Men jag är grymt TAGGAD inför eftermiddagen, Jag SKA leverera stort....   (när jag har sagt så tidigare så har det vart jätte dåliga skolor med ett snitt på typ 500 men nu jävlar!!)

Ikväll är älsklingen i skolan till nio så jag får väl roa mig själv med något! Kommentera om ni har något tips på vad man kan göra!!
det stod iof i mitt horoskop att jag skulle motionera plus att jag funderar på att kolla på 5an 20.00 när Ullared har premiär ;)

hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0