åh äntligen!

Nu var jag äntligen hemma igen! Hade ju inte räknat med att behöva åka ända till Tvååker idag!! haha, bonneland oh yes!!

Marcus åkte ju inte med så min söta ElinJ åkte med som bärhjälp, vet dock inte oom det är okej egentligen men min kropp är inte riktigt reda för att släpa allt själv har ju ändå haft feber i ganska många dagar!!

 Nu sitter jag och dricker kaffe i min ensamhet! Ganska skönt, tycker jag!!! 

På onsdag ska jag träffa min blivande chef!! hoppas jag att han kommer bli iaf, jätte gullig!! mer om det på Onsdag!

 

 


Kommentarer
Postat av: anne

gud, nu ser jag hur bra du faktiskt passar i kort hår!



när ses vi igen? du måste komma hit snart & kolla på mitt kök - det är snart klart :)

2009-11-02 @ 21:13:11
URL: http://annebertelsen.blogg.se/
Postat av: MAMMA

Lycka till alskling!Haller tummarna 1 1/2 haha.Alskar dig stumpan du ar sa duktig!!Bamsekram mamma

2009-11-02 @ 21:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0