Helgen...

...i sin korthet,

I fredags kväll så var jag och Sara hemma hos henne och delade på en flacka vin plus att vi blonderade hennes hår, sen gick vi hem till mig för att käka lite hemmagjord glass och titta på STEKTA GRÖNA TOMATER som är en av mina favorit filmer plus att det nog är min och Saras film!

I lördags var jag statist i en film som förmodligen kommer komma på bio.. vi får se till våren.. vi var på inspoelningsplatsen mellan 8 och 16, direkt efter det så åkte jag ner till Särö med babe, pappa och jimmie för att fira min 10-åriga kusin Leo, eller ja han fyller 10 på onsdag! 
När vi kom hem därifrån gjorde jag och Sara iordning oss för en kväll på stan med lite förfest med hångeltärningarna, vi var hemma hos mina svärföäldrar för att passa deras hund Kiara, jag och babe sov där också!

Söndagen var mysig! Den började med frukost på sängen för min del, sen en mysig höstpromenad med babe och Kiara.. Vi var och storhandlade och sen lagade jag en trerättersmiddag till mina svärföräldrar som firade 40 årig bröllopsdag! GRATTIS!!!! 

Idag har det vart jobb som vanligt plus att jag tog en liten promenad med Elin.. Puss gumman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0