Sjukling

Usch jag har feber!! Det suger så mycket, tur att vi inte träffar några elever denna veckan så jag slipper smitta ner någon!

Jag skulle ju fortsätta att berätta om helgen också ju..

I lördags kväll efter all shopping och mys så var det dags att bjuda Emelie på hennes födelsedagspresent, och som mina närmsta har börjar märka så köper jag inte presenter längre utan vi hittar på något tillsammans! Så mycket bättre och roligare.. Vi åkte till STRIKE mest iof för att träffa Anton, min gamla klasskompis som jag inte träffat sen studenten! Vi bowlade, jag, babe, Emelie, Anton och Antons kompis Jonte. Sen bestämde vi oss för att dra in till stan! Jag behöver inte berätta vart vi var för det är lite små pinsamt men vi var där från innan 10 och taxin släppte inte av oss förrän efter 3!! Kul och jätte trevligt!  Träffade en tjej som vart tillsammans med en annan gammal klasskompis!

Nä nu ska jag ta och vila lite innan älsklingen kommer hem!

Kommentarer
Postat av: Petra

Hej :)

Fin blogg :)

besök gärna min

stannagärnakvar :)



Ska vi följa varandra på bloglovin kanske ? :]

2009-10-28 @ 22:35:41
URL: http://petrajjoohansson.blogg.se/
Postat av: pernilla

jätte fin blogg :) vad gör du ?

2009-10-29 @ 22:47:03
URL: http://jau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0