Underbar helg

Denna helgen har verkligen varit en sån helg som man vill ha alla veckor...

Ifredags var jag och Marcus ända uppe i Karlstad och jobbade så jag vill lova att jag var trött när jag kom hem! var hemifrån mella 4 och 19!
Så fredagen var bara mysig hemma, middag med älsklingen och sen tittade vi på Glitter med Mariah Carey, något som babe kanske inte var helt nöjd med men ändå! ;)

I lördags var vi nere och hälsade på Albin och Alice, de var lite små sjuka men det gjorde oss inte något, Albin var lika go som alltid, han är så söt när han sitter och säger "Sofie är bäst!" haha, han vet hur det ska låta! Men Alice var hur go som helst hon också lite Sofie-ig om man säger så!

Sen satte jag mig på bussen för att åka in till stan med Elin, det blev massa shopping och en fika innnan hon gick för att käka middag med en gammal kompis till henne och jag mötte upp min älskling! Vi åkte till Allum där jag äntligen fick köpt min älskade JACKA!! Jofama by kenza jackan som jag skrivit om innan! imorgon kommer det bilder!, men nu måste jag gå och lägga mig, babe ropar!

Hoppas alla har haft en underbar helg så hörs vi imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0