mys

Idag har det varit en perfekt dag! Åh vad lycklig jag är! <3

Gick upp kl 07.00 för att vara på arbetsförmedlingen kl 08.00.. trodde att jag skulle sitta där på basinfomöte i minst en timma men var klar redan efter 35v min så stack jag iväg till gymmet och brände lite fett;)

sen kunde jag efter träning och dusch möta upp älsklingen på allum och ta 10.15 bussen till stan där vi tittade runt lite och sen käkade vi lunch på Prego, åh älskar deras sallad! Sen blev det lite åhlens innan vi tog spårvagnen till båtmässan, där drömde vi oss bort! haha

Sen åkte vi till Lena och tjötade lite, Olle är verkligen ursöt! speciellt när han skrattar! haha gullunge!

Nu är vi sega och ska ligga och jäsa i soffan ett tag!

Kommentarer
Postat av: anne

vad aktiv du är :D

2010-02-11 @ 09:48:09
URL: http://annebertelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0