Oj

Det var längesedan man var såhär trött när man vakna..  men man kan ändå inte ligga i sängen hela dagen vet ni.. ;)

Ikväll så ska jag ha en sminkkväll här hemma ska bli kul och mysigt! Det bästa är att några av mina favoritflickor kommer! I like..

Men innan det börjar, och det börjar klockan sju, så ska jag städa, duscha och fixa mig, söka jobb, gå på anställningsintervju och plugga.. Så visst har jag att göra idag också.. haha

Igår hade jag iaf jätte roligt, var med Emelie från 07.45 till 19.00 så jag fick min Emeliedos iaf. haha. Men först så hade vi frukostdate innan vi var på ungdomsmotttagningen och efter det så tränade vi i två timmar och sen hade vi roadtrip till kortedala.. Men då var vi trötta så vi åkte hem till henne och åt lunch.. Halv fyra så hade jag ett möte hos arbetsförmedlingen så då var vi där, sen så hämtade vi Albin och åkte upp till Öjersjö för att åka pluka med honom, vi myste när solen gick ner med macka och varm choklad.. Mysigaste pulkupplevelsen hittils med Albin!

Om jag har tur så kanske jag hinner lägga upp lite kort ifrån ifredags kväll/natt! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0