Skönt

Jag känner mig så peppad! Men jag ska berätta från början..

Jag och Emelie skulle träffas klockan 10 men jag får inte tag på henne förrän halv 11, då hon vaknade. ( Bra jobbat gumman! ;)) Precis efteråt så ringer David och ber mig ta barnen i en timma så jag typ springer ner till honom efter att ha duschat, tagit på mig och packat träningsväskan på 20 min...

Väl där leker jag med barnen och ger dem mat tills att Karro kommer hem, strax efter kommer också Emelie dit.. Jag och Emelie tog en sväng till Porthälla hälsar på Sofie 2 ;) en stund och sen skriver vi ut lite papper..

Efter det gick vi till arbetsförmedlingen och jag vill ju lova att det inte går allt för snabbt där inne.  När klockan är strax innan 4 så är vi klara där, tar en snabb sväng förbi willy's för att köpa en banan till Emelie och sen gick vi bort till gymmet... stress..

Nu har vi iaf träningskort och vi ska försöka träna varje dag den här veckan! Peppa mig!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0