2009

Jaha då var det nytt år och allt, men jag tror nog att 2009 har varit ett av de bästa åren hittills.. Det hände så otroligt mycket...

*Sista terminen på gymnasiet:
VD för vårt UF-företag, stod på svenska mässan, *

*Det var amerikanare här!!*

Vi satt och väntade på flygplatsen

Fotografering på herrgården

*Planerade vår skolas bal,*






*var i berlin med klassen...*









*Tog studenten- kan inte beskrivas ;)*


Jag och favvoElin

Sprutas champange


Tjejorna i klassen


Favoriten Anne och Jag

***SLUTADE RÖKA***

*Tjejweekend Orust*

*Såg Britney Spears i Globen med några av mina favoriter.*

Drickepaus på söder innan vi promenerade till Globen (med vi kissestop, haha)


Jag i kön




*Firade min farmor och farfars guldbröllopsdag!*

Hela släkten utan min kusin Dennis är med.

Kräftskiva i Östra Frölunda hos min pojkväns kompis föräldrar.


Har aldrig påstått att jag är normal! ;)


Jobbade på ABC-Gruppen, där det var firmafest var tredje vecka och det betydde STUREPLAN- varit på Spy Bar, StureCompaniet, Blue Moon Bar, Collage, Grodan och Café Opera. Sen har jag åkt runt i sydvästra sverige och träffat underbara gymnasieelever! allt från karlstad, linköping,ystad och malmö...

På kontoret i täby


Jag, Jessica, Sara och Sarah- jag och mina skåningar! <3









Var statist i filmen "Jävla pojkar" som är klar innan sommaren.

on set, fastnaade i bilen jag körde ;)

Jag och sara tittar på när de filmar det som inte jag är med i.

Ja det var väl det mesta, sen är det ju mkt jag inte skrivit med, typ som räkningen på 1500 kr för att vi spellade lite hög musik på min 21-årsdag. oops

TACK ALLA MINA UNDERBARA NÄRA OCH KÄRA SOM GJORT DET HÄR ÅRET SÅ UNDERBART!


Kommentarer
Postat av: mamma

TACK själv min Älskade dotter!Världens utan konkurrens vackraste underbaraste finaste tösabit.Puss o kram din största fan.

2010-01-02 @ 13:47:49
Postat av: Pea

Låter som du har haft bra under året!...:)

Kul att se dig i torsdags, synd bara att vi inte hann prata mer...

God fortsättning!

Kram kram

2010-01-02 @ 16:44:19
URL: http://artan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0