Oh yeah

Haha, nja inte riktigt kanske man jag blev väldigt väldigt glad när en viss Björn ringde frö en halvtimma sedan! Jag ska jobba på båtmässan! Jippie! Känns hur bra som helst! den är ju på Svenska Mässan 6-14 februari, vilken tur att jag och älsklingen bestämde oss för att vänta ett tag med vår londonweekend!

Den 13e ska jag iof servera på Elin janssons pappas 50-årsfest! men jag sa till björn att jag inte kunde jobba på lördagen men alla andra dagar! det blir nog hur bra som helst! Ska bli kul att komma ut och träffa lite folk!


<3 Sitter på vår första bil, 2007

Kommentarer
Postat av: Blom & Hilton

Let us sell our soul to the devil so we all can be slaves to the world of fashion...

2010-01-25 @ 11:18:56
URL: http://fashionmonsters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0