Cykel till jobbet

Imorse tog jag cykeln till jobbet för första gången, jag brukar ju annars gå dit. Det är ca 2,5 km uppförsbacke och i slutet ganska plant, men idag tog jag då cykeln och gick med den då det var uppför och sen cyklade jag resten.. Det var väldigt skönt eftersom det betyder att det är nerför hem och jag skulle direkt till gymmet och träffa Emelie, tog bara 10 minuter att komma dit, SKÖNT!

vi började med att gå på bandet i ca 30 min, 200 kcal sen vilade vi några minuter innan vårt boxpass satte igång 60 minuter senare var vi väldigt röda och svetten rann om oss, precis vad jag ville!! Imorgon blir det gymmet igen men då styrketräning och jag planerar att push Emelie till det yttersta!! Just so you know darling!

Har inte tänkt så mkt inredning idag men nu blir det dusch och Lotta på Liseberg! Ha en bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0