Helvete ska jag till jobbet idag?? :O

Vaknade klockan sju av ett sms och då trodde jag att det var mitt alarm som gick igång så jag satte mig upp och sa åh jag orkar inte gå till jobbet idag, men så kopplade hjärnan att det var smssingnalen och inte alarmet och jag la mig ner igen och somnade om.

Hade inte varit kul annars vill jag lova. Lyckades hålla mig vaken till ett igår ju! haha inte ofta det!

Jag har ju slagit vad med sötaste Emelie om att vi ska gå ner i vikt till den 20 juli, jag ska gå ner 2 kg och hon 3 kg, när vi bestämde det så var det 2 veckor kvar, men när jag ställde mig på vågen nu imorse så har jag redan gått ner 3 kg!!!! Är min kropp helt chockad av att jag försöker leva som jag lär?? Glad är jag ju i vilket fall haha!!

Om 25  minuter så ska jag träffa Elin från jobbet och vi ska åka ut till stora amundön för att sola och bada hela dagen, ska bli rikigt skönt och avkopplande!

Sen i eftermiddag/kväll blir det business för hela slanten!!

Bjuder på först en bild av mig och sen av Elin!




Kommentarer
Postat av: Elin Toreborg [foto]

Hej! jag har en tävling igång nu, det skulle vara kul om du ville va med! http://elintoreborg.blogg.se/2010/july/manadens-blogg-anmal-er.html

2010-07-10 @ 20:36:19
URL: http://elintoreborg.blogg.se/
Postat av: sandra

snygg hon på den nedre bilden var, hon passade i snaggat (:

2010-07-14 @ 23:58:22
URL: http://sandraluukinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0