Lonely

Så var man visst ensam, ja alltså bara hemma, inget problem på kärleksfronten här inte ;) men älsklingen ska vara ute med sin bror på havet hela helgen så jag får vara ensam ett tag, det är med delade känslor kan jag säga. Det är skönt att kunna göra vad man vill utan att behöva ta hänsyn till någon annan men allra helst vill jag ju att han ska vara vid min sida hela tiden <3

Idag gick jag direkt hem till mina svärföräldrar Lena och Bengt efter jobbet för att vänta på P som var tvungen att jobba över sen så skulle jag köra honom och david till båten, jag kom hem vid sju och åt lite innan jag gick bort till Karro för att träffa henne och hennes syster Maria, vi var väldigt produktiva vill jag lova!! Mycket positiv energi och det gillar vi!

Nu tror jag det är dags att sova för imorgon ska jag vara ute på Amundön hela dagen för att vid 5 åka på hem till en bekant :D

Sov sött så hörs vi imorgon

Kommentarer
Postat av: Tobbe -> Tomelillas största blogg...

Hejsan!

Allt bra med dig? :)



Ha en kanon dag! :)

2010-07-10 @ 04:50:36
URL: http://tobbees.com/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0