Underbara sommar

Åh jag känner mig så inspererad av allt och alla just nu!

Om ungefär en månad så flyttar jag och älsklingen ifrån vår etta på 43 kvm till en trea på 69 kvm och jag kan inte sluta tänka på hur jag ska inreda alla rum! Ser såå mkt fram emot att flytta, vi har bott tillsammans i vår etta i 2½ år nu så det är dags!!

det som jag letar efter mest just nu till den nya lägenheeten är en svart kristallkrona, eller ja inte en äkta kanske, blir nog lite svårt!! ;) Men om det är någon som vet vart man kan få tag på en sådan så säg gärna till!

Nu ska jag packa gymväskan inför imorgon då det blir ett boxpass efter jobbet!!


Kommentarer
Postat av: mersiha

fiin blogg ;) vad gör du då?

2010-07-05 @ 17:31:40
URL: http://merissa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0