Måndag 13 september 2010

Idag börjar mitt och Emelies nya liv och det är väldigt bra för jag har gått upp lite sen jag slutade jobba :(
Varje måndag och onsdagkväll så ska vi träna box på sportlife här i partille. Inget mer onyttigt mys eller dricka. thats life, jag har börjat tänka på Beach 11 om man säger så och eftersom jag vill gå ner på ett bra sätt, ett hälsosamt sätt som gör att man kan leva på det sättet så behöver man börja i tid! Okej jag har väl inte så många kilon att ta men på det här sättet så kan jag ta det lungt, kanske ta ett kilo i månaden för fram till maj så blir ju det ändå 8 kilo och det skulle kunna räcka, om man går ner mer så gör det ju inte något ;)

Idag ska inlämningsuppgiften in och jag satsar på att ha gjort det innan lunch, har ju sagt i flera dagar att jag redan ska ha gjort den men det är massa andra grejer som måste fixas i livet också, speciellt under helgen när båda är hemma!

Klockan fyra ska vi hämta, ja man skulle väl nästan kunna säga bonusbarn just nu, men det är pontus brorsbarn Albin och Alice som vi ska hämta på dagis, älskar dem otroligt mycket båda två! <3 <3

Kommentarer
Postat av: "novala"

Har du lust att kolla min blogg och kanske säga lite vad du tycker om den....skulle bli väldigt glad då :D



Tack så jättemycket på förhand!

2010-09-17 @ 09:45:03
URL: http://novala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0