Plugg o jobbsök

Hej svejs, nu har jag pluggat lite efter att jag och Emelie åt lunch, emelie sa att hon gillar min mat och det måste ju vara en stor guldstjärna eftersom hon är så kräsen, haha, hon tittar alltid konstigt på mig först, när man säger vad vi ska äta men sen så tar hon flera gånger och säger att det är gott! plus till mig!

Jag har sökt nio jobb till emelie också hon har ingen aning om vilka haha ska bli roligt! men  när jag gick in på min mail förrut så hade jag fått ett jobbtillfälle, as nice.

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Grym blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-19 @ 05:20:07
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0