Torsdag 9 september 2010

Idag har jag namnsdag, jag heter ju Sofie Anita Pernilla och idag har Anita namnsdag.

Idag har det blivit lite plugg sen blev det att följa E till finngösa och sen har vi varit på torget och allum, gick lite ärrenden och sen hjälpte jag henne att packa upp hennes kläder och välja ut vad hon ska ha på sig imorgon då hon ska på anställningsintervju, tackvare lilla mig som sökte jobb åt henne igår! Im the best! haha

är lite små arg nu, för en kompis smsa och berättade om en gemensam vän som har fått för sig att gå bakom ryggen på oss en hel del det senaste halvåret, kan säga att jag ångrar allt jag gjort för henne en hel del!

Nu ska jag snart laga lite mat till mig och älsklingen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0