Universitetet - here i come

Jag är helt överlycklig, jag kom in på alla tre kurser som jag sökt! Fattar inte att jag har sån tur!
Jag ska alltså plugga Litteraturvetenskap A 30 poäng halvfart, Sociologi A 30 poäng halvfart och Företagsekonomi- Marknadsföring A 7,5 poäng helfart.

Så det kommer bli en riktig liten pluggis av mig, och det gillar jag verkligen, har saknat det rejält även om jag trivs väldigt bra med att jobba så känns det inte som jag är riktigt klar med plugget än!! YES!!

Hahaha helt extas, börjar 30 augusti iaf dagen innan vår utflyttning och Pontus födelsedag.

Jag kommer läsa vid Mittuniversitetet och jag tror att jag kommer vilja att diskutera mycket med folk på här så om ni är intresserade av liknande grejer som jag så håll er här :)

Åhh vad glad jag är.. Jippi undrar om älsklingen vill fira på något sätt ikväll?..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0