Ensam igen

Eller ja ensam och ensam, jag har ju min lilla king charles lufsen här... han var så snäll och väckte mig en timma innan jag skulle gå upp! Hahahaha Idag är första dagen efter semestern som babe jobbar.. Innan var jag van att vara ensam hela dagarna tills han kom hem klockan fyra men nu känns det bara tomt.... Idag tänkte jag inte göra så mycket, diska och plocka undan lite.. Vi har det städat nuför en gång skull så jag hade tänkt att försöka lägga ner mycket tid på attdet ska fortsätta vara så! Sen ska jag ta en lång promenad i regnet med hunden och efter det borde det vara dags att förberada middagen.. Ikväll ska vi träffa babes bror och hans familj, karro, albin och alice... Jag hoppas att jag och mamma senare i veckan ska åka och hälsa på lilla Pauliina!! hon är en vecka idag! Grattis;D Baci

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0