Åhh äntligen

Äntligen var vi hemma igen. Har varit i Skärhamn hela dagen med babe hans föräldrar och sötnosen Albin!

Filmen igår var jätte bra,blev dock väldigt rädd vid ett tillfälle och hoppade till och detta fick jag ju höra utav  min bror hela vägen hem! Hahaha men det gör ju nget...

Nu har vi varit hemma en stund och ätit men ska snart bege oss igen, ska mysa med min bror ikväll och Sara och Kikki har ju kommit hem från Rhodos så jag ska träffa Sara också...

Skriver så snart jag kommer hem igen, förlåt att jag inteskrivit idag, blev så bråttom! Ciao belle!

Kommentarer
Postat av: Gratissidor

Kika in min GratisBlogg där du kan hitta gratissidor, samla lite poäng och få presenkort och massa prylar.

2009-07-20 @ 12:31:17
URL: http://gratissidorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0