Äntligen en fungerande dator!

Nu sitter jag här strx utanför LÄärbro på Gotland... Jag hade igång datorn en snabbis på båten igår kväll men så gick jag upp på däck en snabbis, tänkte att jag skulle skriva ett inlägg när jag kom tillbaka men när jag kom tilbaka efter ca 10 min så fick jag inget nät... Då var vi redan för långt ut! Jag lovar att jag blev ganska arg då alltså!

Menmen nu är vi äntligen här... Idag har jag grejat lite i trädgården och sedan åkte vi ner till Wisby, där jag, babe och min käre far gick runt när vi väntade på resten av familjen.. Vi gick och åt en glass vid typ sveriges största glasscafé sen gick vi en stund på adelsgatan innan vi gick upp till öster centrum för att ta ut pengar och där såg vi Andreas Lundstedt i Alcazar..Vi skulle ju egentligen gått och sett dem på Hamnplan 5 ikväll men vi skiter i det...

Nu håller vi på att grilla, fläskfile, kyckling och korv....

Om det är lika fint väder imorgon som det varit idag så ska jag och babe ligga på stranden hela dagen... Ska bli hur mysigt som helst! Vi har redan fått färg båda två och då har vi inte försökt sola!!

Hoppas alla har det bra;D saknar er redan!!!

Kommentarer
Postat av: VICKAN! :D

kolla in min blogg. Kommentera. Ska vi följa varandras blogg genom bloglovin? :) Fin blogg.

2009-07-23 @ 11:35:41
URL: http://vctorias.blogg.se/
Postat av: annebertelsen.blogg.se

antar att du kommer vräka i dig korv som aldrig förr då? ;)

2009-07-23 @ 12:44:47
URL: http://annebertelsen.blogg.se/
Postat av: Saga

Jätte söt blogg :) hur mår du?

2009-07-23 @ 20:13:50
URL: http://sagaridde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0