Luring där

Det blir visst en båttur ändå.. Känns mycket bra, då kan jag passa på att sola som jag sååå behöver! Frågan är vart vi ska åka!  Kanske vrångö för att titta på tankfartyget som gått på grund där.. idioterna gick på fel sida av pinnen! Hahaha

Känns skönt att hitta på något själv med baben också! Känns som vi bara är hemma när vi ses, blir lätt lite tråkigt då även om vi alltid har roligt tillsammans!

Ja just det, igår när vi hade gått och lagt oss så ringde min tre år yngre bror som jobbar som leveransansvarig under Gothia Cup vid  Kviberg.. Han satt själv vid busshållplatsen nära gräsmattorna.. Så han frågade mig om jag kunde komma och hämta honom och så klart kunde jag det.. Jag vill nog att min lilla lillebror, även om han är 18, ska sitta så i ett dåligt område.. Jag fick en chokladkaka och en fantaburk som tack även om jag sa att det inte behövdes! Haha..

Jag har precis tagit ut mina sju inbakade flätor som jag sovit med så nu är mitt hår lockigt och fint! Ska snart fixa iordning mig och det vi ska ha med oss ut....

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Tack detsamma:) Vädret blev underbart!

Hur hade du det själv?

2009-07-17 @ 11:27:49
URL: http://charlottea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0