Båttur!

Nu har jag precis kommit hem igen från  en rask och svettig promenad, känns otroligt skönt! Babe kommer hem snart också och då blir det nog ut med båten.

Det blir ingen barnpassning ikväll:( menmen det är väl skönt ändå så jag kan få städat lite.. har inte fått gjort så mycket idag.. har ju börjat fastna framför Days igen och det liugger ju på en så dum tid nu från halv elva till tjugo över, jag sover typ till nio och sen hinner man inte få gjort så mycket innan programmet.

Nästa veckaska jag ha ett nytt schema! Vakna halv 9, då  jag ska ta på mig dricka lite te och blogga, för att sedan klockan nio ta min sväng som tar en timma. då är jag hemma igen klockan 10 och kan duscha, blogga och sen äta frukost framför days så är jag helt klar för att greja eller hitta på något klockan halv 12!

Om någon är på så är det bara att hänga med, sällskap förgyller! Nu ska jag göra lite pasta sallad som vi ska ha med oss ut! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0