Ingen bra idé

När vi kom ut till hinsholmskilen så blåste det nästan storm så jag försökte få älsklingen att förstå att det nog räckte att bara sitta i sittbrunn och äta min fina pastasallad.. Men när vi ätit upp så  skulle han ju ändå testa om man kunde komma ut en bit, o jo visst men blöt blev man och vivände pga för kraftiga vindar och vågor redan innan vi kommit ut ur hamnen. när vi sen skulle lägga till igen så var vi påväg att inte komma in pga strömar och den envisa blåsten. Knasigt!

Efteråt påväg hem så åkte vi förbi mölndal där Emelie jobbar idag med att sälja jordgubbar.. Jag vill med jobba! Efter det blev det en sväng förbi Elin för att lämna alla hennes grejer som hon städade ur sitt skåp  och la i min bil för några veckor sedan!

Babe släppte av mig och åkte iväg för att klippa sig medans jag ska fixa lite här hemma, och när han kommer hem så ska vi ner till Karro & David..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0