Man blir så slö

Jag älskar vädret men gud va slö man blir, har mycket svårare att gå upp på morgonen, måste komma igång med mina rutiner igen, vet inte vad som hände, haha..

Igår var jag hos Lena, min italienska lärare på gymnasiet, och passade hennes barn, eller nja jag satt på deras balkong och läste veckotidningar och tjötade i telefon.. kom dit halv fem men barnen var ute och lekte, emil är 10 och ella 8, så de kan ju sköta sig ganska mycket själva! klockan 8 kom båda hem, jag fixade lite pannkakor och sen kom lena och hennes man mats hem typ 20 över, ganska lätt att vara barnvakt då! haha

ikväll ska jag träffa tjejerna för att planera tjejhelgen på orust...men innan ska jag laga en riktigt go middag till min älskling för han har en dålig dag.. fick ett sms för 20 minuter sen, det stod:"Vill bara åka hem. Jävla pissdag idag. Fan. Puss".. min lilla älskling,  vill inte att  han ska känna så, han ska alltid vara go och glad, ska skämma bort honom när han kommer hem.


Här är jag och jazmine förra året!haha va fulla vi var!! detta är på söndagen när vi skulle åka hem, haha satt och dansade i bilen och allt!

Nä nu ska jag fixa mig och sticka ner till affären för att kunna laga maten till babe! Una  grande baci

Kommentarer
Postat av: emmmie

sv; Tacktack , din blogg är också fin :)

kram

2009-06-30 @ 22:04:50
URL: http://hon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0