Regn nu igen

Jaha då regnar det igen men det har jag inget emot, visst det skulle vara skönt  med sol och varma vindar men nu har jag bestämt att regn är mysigt. Det är mysigt att gå ut och gå i regn.. Jag känner mig ganska duktig på senaste, har varit ute och gått mycket, har inte rökt, druckit alkohol eller kaffe sen den 1 juni. Känner mig så ren i kroppen så det är knäppt. Idag bestämde jag mig också för att jag ska försöka gå ner 5 kilo tills jag börjar jobba den 19 augusti. Skulle vara så kul om jag verkligen trivdes med min kropp när jag börjar jobba, man ska ju ändå stå framför massa ungdomar och prata.

jag har redan diskat och fixat lite men nu ska jag fixa mig för att ta en power walk med Karro.. Sen är det hem och duscha, egentligen skulle jag och babeut med båten men det regnar nog lite för mycket, min gamla italienska lärare har frågat om jag kan passa hennes barn ikväll också, och det hade ju vart jätte roligt.. Hon är den bästa läraren man nånsin kan ha, vill inte tappa kontakten med henne och då är det ju ett bra sätt att jag passar hennes barn och så..

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0