Första dagen på universitetet!

Ja då var man universitetsstudent nu då! ;)

Det kommer dock inte kunna bli så mycket plugg för mig i början av den här veckan eftersom vi förmodligen flyttar imorgon.  Men min första inlämning är 13/9 så jag ska nog hinna.
Den sjunde ska jag provjobba på 118 700 hoppas att det är kul för lönen var inget att hänga i taket!

Dagens att göra är iaf att försöka få tag på Bosse, fastighetsskötare på akelius för att fråga om jag kan få nycklarna till den nya lägenheten imorgon, sen måste jag gå till swedbank för jag har fått en räkning på ett buisness kort som jag hade förra hösten och inte använt sen dess och självklart har jag ju en del att göra här hemma också,, vi fick gjort mycket igår men det finns nog så att jag inte behöver ta det lungt idag ;)

Imorgon fyller ju min underbara man 22 år också, har ingen anning om vad jag ska ge honom, kanske ett par nya jeans, han gjorde sönder sina favoritbyxor i fredags o de var kanske bara en månad gamla!

Säg till om ni har något tips! måste köpa mysfrukost till honom också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0