Håll tummarna!

För en liten liten stund sedan när jag skulle kolla min mail så upptäckte jag att jag hade fått ett jobb erbjudande! JIPPI!

Man skulle svara om man ville och kunde jobba, så jag svarade väldigt fort vill jag lova! skulle vara perfekt eftersom det var ett event bara och inte håller på så länge men jag har kanske jobb mellan 22 mars till 23 april!



Igår jobbade jag ju på mässan igen, var ganska roligt men lite segare än i måndags men det var kul och man tträffade mkt folk precis som jag vill ha det!

Jag har lite andra roliga nyheter men jag vill vänta lite med att berätta dem, måste fixa et perfekta inlägget och jag har inte orken för det nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0