lördag & massa grattis

Jaha, det blev inte 500 kcal igår, min bror stressade mig så jag hann inte med det helt enkelt, men idag ska inget få stoppa mig! haha..

Just nu så står jag och älsklingen och tvättar för hand, haha, inga rena kläder och ingen tvättid leder till detta! Haha Igårkväll så blev det lite räkor på impuls, goa pansardjur dem där.. haha

Ikväll ska vi på fest till Emil som fyller 22 idag! Grattis Emil!


Min lilla farmor fyller 69 år idag! Grattis Farmor!

Inte så bra bild men här är jag och farmor på nyår!

Sen så fyller Emelies lillebror Alex hela 6 år idag! Helst sjukt!! Men grattis Alex!

Haha kolla vad liten både jag och Alex är!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0