060710

Idag blev det cykel fram och tillbaka till jobbet igen, men det var lite jobbigare imorse än vad det var igår vill jag lova ;)

Direkt efter jobbet så cyklade jag till Sportlife för att möta Emelie. Vi styrketränade i 75 minuter och sen stack vi till Willy´s i Partille för Émelie skulle träffa sin mamma där och jag blev så himla sugen på broccoli så jag gick in och handlade lite men det gick visst på 300 kr oops i did it again :D

Till middag blev det veg. biff och broccoli och en miniklick majonäs. Gott och nyttigt!! Blir samma i lunchlådan imorgon .

Imorgon ska jag direkt hem efter jobbet för att laga mat till Pontus och Emelie sen ska vi på ett 75 minuters långt boxpass klockan halv sju.

Bjuder på en bild av mig och Emelie :D (de här minerna har vi när vi är på gymmet! HAHAHAHA)


Kommentarer
Postat av: Natalie

Tjoheh! Frågestund på bloggen, ställ ett par frågooor, skulle vara super snällt :)

2010-07-06 @ 22:24:18
URL: http://tyypnattha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0